Agraïments Lliga Naval



Amb unes poques paraules vull fer un agraïment especial a la Maite de la Lliga Naval de Segur de Calafell i a la seva família, on em vaig sentir com a casa, quan dia rere dia, vaig anar a la seva terrassa i acompanyada d’un bon cafè amb llet, em disposava a escriure els màgics contes que el dia 23 tindré el plaer de presentar.
Les paraules fluïen soles, compassades amb el soroll del mar, la Maite, els seus fills, marit, així com els cambrers atenien aquelles hores de silenci sepulcral en el que només la meva ànima i jo ens comunicàvem.

Aquí us deixo unes paraules:

Avui després de molts anys,
continuo aquí asseguda,
front el blau mar,
escrivint, dubtant, pensant, sentint,
paraules que les onades d’aquesta màgica platja,
condueixen fins a mi.
Ona rere ona, escric…
i escrivint, traço petites històries
que avui després de molts anys,
puc donar-te les a tu,
amb el goig de saber
que podran omplir el teu cor

de llunyans records.